Recenzie Lansare clip Poza-Pinholes in club Control

Nu stiu de ce imi tot vine sa spun ” in Coletiv”. Poate pentru ca acolo i-am intalnit pe cei de la Pinholes si pentru ca am ramas marcat. Nu o sa vorbesc despre concertul din Colectiv. O sa vorbesc despre cel din Control, unde s-a lansat videclipul melodiei care mi-a schimbat total zilele de joi si perceptia asupra arcusului. Sa canti la chitara cu arcusul de la vioara, am mai vazut si la Jimmy Page, si la multi altii, insa ce am simtit la “Poza”, nu am simtit nici la Led Zeppelin nici la Pink Floyd…sau poate doar ecoul Fender-ului lui Gilmour m-a mai rascolit asa. Si solo-ul cu tot cu intreruperile alea care-ti fac pielea de gaina, si versurile bogate in imagini vizuale, si toba si bassul…exceptionale!

Ma gandesc si la toate celelalte melodii puternice care definesc total “rock-ul alternativ” si de care in 5 ani maxim o sa stie fiecare ascultator de muzica buna. Daca nu e adevarat ce scriu eu aici, ma las! Si stiu pe ce ma bazez. In Romania, trupele de rock, canta un pop amestecat cu manele. Noroc cu monstrii sacri care mai canta un Dylan prin baruri si se cred legende. Insa Pinholes, sunt o revelatie pentru rock-ul romanesc. Image

Pot sa spun ca a fost cea mai buna alegere sa imi ptrec ziua de nastere la concertul Pinholes si ma tot gandem la norocosii aia din America, care au nimerit la concertele Red Hot Chili Peppers din `83 cand erau la inceput si cantau zgomotos prin barurile din L.A. Am fost si eu norocos sa merg la concertul Pinholes din Control si stiu ca la fel ca si preferatii mei, peste cativa ani, or sa umple stadioane!