Am fost la UNTOLD 2019 (Recenzie + Galerie FOTO)

Nici bine nu m-am intors acasa dupa un alt festival din Cluj, Electric Castle, ca m-am si intors pentru Untold. Cumva, vara, Clujul devine o a doua casa. De fapt Florestiul, si pe aceasta cale le multumesc prietenilor mei care ma suporta de fiecare data. Cheers, mates!Si acum sa vorbim despre Untold!Ce spectacol! Ce aniversare! Wow! Una dintre cele mai bune editii. Ca sa va povestesc pe scurt, e clar ca Robbie Williams a fost cel mai asteptat artist din festival! Incep cu el pentru ca vreau sa fiu sigur ca ai reusit sa citesti si sa stii ca a meritat. Iar faptul ca l-am vazut in public la David Guetta si Dub Fx a fost si mai tare. Mult respect pentru asta, Robbie!Am avut un grup de maramureseni pe main stage, asa ca multumim Subcarpati! Reusesc oamenii astia sa faca atatea lucruri misto si chiar ma bucur ca in sfarsit avem un headliner din Romania. Va las un link aici ca sa vedeti despre ce vorbesc! #sprijinSi unul dintre cele mai tari momente din festival a fost atunci cand am reusit, alaturi de Mihnea si Diana , sa urcam pe scena Alchemy la concertul celor de la WRONG NAME (adica Argatu’, DJ Shiver si Mos Martin). Super grup, super baieti, va las un link si cu ei chiar aici.Apropo de ei, imi place foarte mult ca se gaseste loc pentru tot mai multi artisti romani. Pe main, pe Alchemy, Forest, peste tot! Si asta chiar este important.Hai sa zic si ceva de rau ca sa nu ziceti ca sunt ipocrit.Hmm.. Poate niste oameni mai de treaba la security nu ar strica. Daca vede cineva din organizare, ar fi okay sa le dati niste cursuri de “how to be a human” sau ceva in zona asta.Bun! Sunt multe de spus. Trebuie sa fii acolo ca sa traiesti toate emotiile astea. Nu o sa pot sa-ti povestesc eu cat sa te fac sa simti ce se simte acolo. Macar odata trebuie sa incerci! Merita!Toata experienta mea de la UNTOLD 2019 este deja pe Instagram la @acel.andrei. Si acum hai sa va las cateva poze si filmulete: